piątek, 18 grudnia 2015

Nowości kosmetyczne - grudzień

Hej!

Dzisiaj szybki post z moimi ostatnimi zakupami w tym roku. Nie jest to duży haul, bo też nie potrzebuję wiele rzeczy. To jedynie uzupełnienie braków.
Ciekawe co kupiłam?



Po pierwsze Rossmann!
Poszłam po suchy szampon, a wyszłam z tym..
Swoją drogą też tak macie, że idziecie do drogerii po jedną rzecz po czym wychodzicie z kilkoma? :)
Jak już wspomniałam chciałam kupić suchy szampon, bo zawsze warto go mieć. Wybrałam Batiste Oriental, koszt niewielki bo akurat trafiłam na promocję i zapłaciłam 11.99 zł. Promocje mnie zniszczą... Chciałam już jakiś czas temu przetestować jakiś szampon z Pantene i akurat był w przecenie więc wzięłam wersję Oil Therapy za 9.99 zł. Za balsam do ciała nowej marki Evree w wersji czerwonej, czyli Max Repair (regenerujący) zapłaciłam 19.99 zł. Z tej samej marki wzięłam również regenerujący krem do rąk za 8.39 zł - promocja. Na końcu do mojego koszyka trafił olejek łopianowy z czerwoną papryką do wypadających włosów z Green Pharmacy, cena 7.49 zł - promocja.


Wstąpiłam do sklepu Ziai i kupiłam hit w blogosferze, czyli pastę oczyszczającą z serii Liście Manuka za zawrotną cenę 7.45 zł. Jestem bardzo ciekawa jak się spisze.
Kolejno jest krem do rąk, na który czaiłam się już jakiś czas. Jest to łagodzący krem z zimowej serii o zapachu czekolady i pomarańczy, który kosztował tylko 5.80 zł. Następnie wybrałam czekoladowy balsam do ust - 4.85 zł. Na końcu krem pod oczy w wersji pietruszkowej, cena to 5.35 zł. Nie mam zwyczaju regularnie stosować kremów pod oczy, ale mam nadzieję, że to zmienię w najbliższym czasie.

***
Miałyście któryś z tych produktów?
Jakie opinie?

Ściskam,
J.

7 komentarzy:

  1. Coraz więcej czytam pozytywnych komentarzy o Evree, muszę też w końcu coś zakupić i wypróbować na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zostałam zachęcona pozytywnymi opiniami i mam nadzieję, że się nie zawiodę :)

      Usuń
  2. Sporo dobroci. Balsam i krem Evree bardzo dobre. Ten olej GP średnio przypadł mi do gusty. Stał się za to hitem wyszukiwań na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie zimowy krem do rąk Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach ma boski! Ciemna czekolada z nutką pomarańczy :)

      Usuń
  4. Zastanawiam się na pietruszkowym pod oczy...
    Zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń

Nie spamuj!
Każdy pozostawiony przez Ciebie ślad będzie przeze mnie zauważony.

Dziękuję za odwiedziny! :)
Jagoda