czwartek, 3 grudnia 2015

Krem do stóp z łoju jelenia, Fuss Wohl - Rossmann

Dzień dobry,

Dzisiaj kolejna notka z recenzją.
Co dzisiaj? rem, który z jednej strony mnie ciekawił, a z drugiej przerażał. Dlaczego?
Ponieważ jest to:

Krem do stóp 
z łojem jelenia,
Fuss Wohl

Opis producenta:
Skład:

Moja opinia:
Krem wzbudzał we mnie dziwne emocje, a świadomość zamieszczonego w nim łoju jelenia nie ukrywam przerażała mnie. 
Przełamałam i nie żałuję!
Krem dostaniemy jedynie w Rossmannie za cenę ok. 8 zł natomiast na promocji za ok. 5 zł.
Tubka jest miękka zamykana na klik, a aplikacja bezproblemowa. Bałam się zapachu tego produktu, sądziłam, że będzie po prostu śmierdział. Na całe szczęście producent mnie zaskoczył, a zapach okazał się przyjemny i delikatny. 
Szata graficzna nie powala, ale jest o wiele lepsza od poprzedniej.
Skład jest niezły, zawiera jeleni łój, a dodatkowo zawiera olej migdałowy, alantoinę, glicerynę oraz wyciąg z zielonej herbaty
Nie zawiera parafiny, która jest częstym składnikiem wszelkich kremów, ale działanie ma złudne więc tutaj plus. 
Jak działa? 
Na wstępie dodam, że nie jest to krem mocno nawilżający i regenerujący suche i popękane stopy. Jest to zwykły nawilżający kosmetyk, ale bardzo dobry jak na tę cenę. 
Osobiście nie mam dużego problemu z suchością stóp więc u mnie sprawdza się świetnie. Dobrze nawilża i odżywia skórę. Stosuję go na noc pod skarpetki i tutaj spisuje się jeszcze lepiej niż solo - budzę się z mega miękkimi i wygładzonymi stopami. Zmiękcza wszelkie zrogowacenia. Konsystencja jest zbita, ale szybko się wchłania więc można go stosować również rano.
Mimo niewielkiej pojemności, bo jest to tylko 75 ml jest wydajny, ponieważ nie ma potrzeby nakładania go w dużych ilościach. Chociaż ja sama sobie go nie żałuję.
Dodatkowo można go stosować na dłonie oraz suche kolana czy łokcie.

Jak na tę cenę warto go przetestować!
Jeśli macie jedynie przesuszone stopy i nie macie większego problemu z szorstką i popękaną skórą to jest duża szansa, że będziecie tak zadowolone jak ja.

Konsystencja: średnio zbita
Zapach: przyjemny, delikatny
Dostępność: tylko Rossmann
Pojemność: 75 ml
Cena: ok. 8 zł
na promocji ok. 5zł

***
Miałyście go? Jak wrażenia?
Jaki krem do stóp polecacie?

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!
J.

3 komentarze:

  1. Mam i lubię :) działanie dobrze, cena przyzwoita nic tylko kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go, ale lubie takie konsystencje wiec sprawdze na swoich stopach :)

    OdpowiedzUsuń

Nie spamuj!
Każdy pozostawiony przez Ciebie ślad będzie przeze mnie zauważony.

Dziękuję za odwiedziny! :)
Jagoda