sobota, 5 grudnia 2015

Krem nawilżająco-matujący 25+, Ziaja

Hej!

Dzisiaj w Warszawie jest całkiem przyjemna pogoda, w ogóle nie widać, że już jest grudzień. Chociaż wiem, że w paru polskich miastach już spadł śnieg :)

O czym dzisiejszy wpis?
Na pewno kojarzycie ten krem, bo swego czasu mówiono o nim wszędzie.
Jak sprawdził się u mnie?

Krem nawilżający
matujący 25+,
Ziaja

Opis producenta:
Skład:
Moja opinia:
Krem dostaniemy w małym, białym słoiczku o pojemności 50 ml. Dodatkowo krem zapakowany jest w kartonik, na którym są wszelkie informacje dotyczące tego produktu.
Z tego co wiem ciężko jest go dostać, ale najłatwiej będzie w sklepach Ziai. Dostępne są również w niektórych aptekach i kioskach.
Krem zawiera ochronę przeciwsłoneczną - SPF6. Jest dość niska dlatego można dodatkowo używać wyższego filtra. Koszt jest nie wielki, bo wynosi ok. 10 zł. Zapach delikatny, ale przyjemny. Nie utrzymuje się na skórze.
Przejdźmy do działania, bo to jest najistotniejsze.
Producent twierdzi, że jego krem będzie nie tylko nawilżał skórę, ale i absorbował sebum, które wydziela się nadmiernie oraz zmniejszał widoczność zaskórników. Ponad to ma matować buzie i regulować pracę gruczołów łojowych. Czy tak jest na prawdę?
Rzeczywiście krem jest lekki i całkiem przyzwoicie nawilża. Nie zauważyłam matu na mojej twarzy. Skóra przed zastosowaniem tego kremu się delikatnie świeciła i po nim również. Dodam, że nie mam z tym dużego problemu. Nie zmniejszył zaskórników i porów.
Plusem jest, że nie zostawia na skórze tłustej warstwy i szybko się wchłania. Pod makijaż sprawdza się całkiem dobrze, podkład się na nim nie roluje ani nie rozwarstwia.
Nie spowodował u mnie wysypu, czy pogorszenia stanu skóry, chociaż wiem, że jest do tego zdolny.
Produkt jest baaardzo wydajny... chyba aż za bardzo.
Używam go codziennie od kilku tygodni, a większego zużycia nie widać.
Skład jest chemiczny i nie ma co oszukiwać, że posiada dobry. Woda na pierwszym miejscu w składzie dyskwalifikuje go jako krem na zimę.

Podsumowując krem jest spoko, nawilżenie jest całkiem w porządku, ale nie zmatowił mojej buzi, a na tym mi najbardziej zależało decydując się na jego zakup.
Wiele dziewczyn się nim zachwyca i u nich sprawdza się dobrze. Mnie nie powalił.

Konsystencja: lekka, szybko się wchłania
Zapach: przyjemny
Dostępność: sklepy Ziaja, 
niektóre apteki
Pojemność: 50 ml
Cena: ok. 10 zł

***
Miałyście go?
Jak wasze wrażenia?

Ściskam,
J.

1 komentarz:

  1. Mam go i u mnie sprawdza się całkiem nieźle :) nawilża i dość szybko się wchłania a rano nie mam zbyt dużo czasu tak więc jak skończę opakowanie to co mam to kupię następne ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie spamuj!
Każdy pozostawiony przez Ciebie ślad będzie przeze mnie zauważony.

Dziękuję za odwiedziny! :)
Jagoda