wtorek, 25 października 2016

Zużycia ostatnich miesięcy!

Hej!
Dzisiaj denko ostatnich miesięcy wraz z mini recenzjami danych produktów. Ostatnie denko było w
lipcu, więc czas najwyższy, aby tego typu post znów się pojawił.
Zapraszam!





1. Żel pod prysznic So Vibrant, Palmolive
Super zapach, który uprzyjemniał kąpiel. Żel okazał się wydajny i dobrze oczyszczający - polubiliśmy się.
Kupię ponownie? TAK.

2. Żel pod prysznic Care&Cocoa, Nivea
Tak samo jak w przypadku produktu wyżej okazał się fajny, chociaż nie pachniał już tak ładnie jak Palmolive. Nie wysuszał, ale też nie nawilżał.
Kupię ponownie? NIE.

3. Żel pod prysznic Topical Mango, Cien
Fajnie pachnący, tani i dobry żel. Był całkiem wydajny i dawał dużo piany. Dla fanów owocowych zapachów będzie idealny.
Kupię ponownie? TAK.

4. Żel pod prysznic Biała Brzoskwinia i Nektarynka, Le Petit Marceiliais
Mój ulubieniec! Boski zapach i super wydajność.
Kupię ponownie? TAK.


5. Płyn micelarny 3w1 Boutique, Hean
Przyzwoity płyn, który dobrze usuwa makijaż, chociaż ściągał buzię po zastosowaniu co nie do końca mi się podobało. Fakt, który go dyskwalifikuje to baardzo słaba wydajność.
Recenzja: klik
Kupię ponownie? NIE.

6. Płyn micelarny, Vianek
Delikatny, ale skuteczny produkt, który bardzo przypadł mi do gustu.
Recenzja: klik
Kupię ponownie? TAK.

7. Olej kokosowy, L'Orient
Ogrom zastosowań i piękny kokosowy zapach mnie uwiódł.
Spisuje się świetnie jako olej do twarzy, serum do włosów, balsam do ciała czy produkt do demakijażu. Polecam.
Wpis: klik
Kupię ponownie? TAK.


8. Ochronny krem do rąk z minerałami z Morza Martwego, L'Orient
Treściwy i mocno nawilżający krem. Pozostawia film na skórze, który dodatkowo tworzy ochronę dla dłoni. Minusem jest cena.
Recenzja: klik
Kupię ponownie? NIE WIEM.

9. Regenerujący krem do rąk MaxRepair, Evree
Bardzo fajny, niedrogi krem. Podobnie jak powyższy pozostawia lekki film na skórze, który po czasie znika. Mega wydajny...
Recenzja: klik
Kupię ponownie? TAK.


10. Heat Rush, Beyonce
Słodki i kobiecy zapach. Mój ulubiony, do którego zawsze wracam.
Kupię ponownie? TAK.

11. Sensational, Celine Dion
Bardzo ładny zapach, ale nie utrzymywał się długo.
Kupię ponownie? NIE.


12. Podkład Match Perfection, Rimmel
Dobry podkład w nie dużej cenie. Przyzwoicie kryje niewielkie niedoskonałości i całkiem dobrze się utrzymuje. Minusem jest to, że może podkreślać suche skórki.
Recenzja: klik
Kupię ponownie? TAK.

13. Tusz Lash Sensattional, Maybelline
Wydłuża, pogrubia i delikatnie podkręca rzęsy - czego chcieć więcej?
Nie osypuje się co też jest ważne.
Recenzja: klik
Kupię ponownie? TAK.


14. Złuszczający zabieg do stóp, Marion
Spoko produkt, który nie działa inwazyjnie. Delikatnie złuszcza martwy naskórek, a co za tym idzie prawdopodobnie nie poradzi sobie z mocno suchymi stopami. U mnie się sprawdza.
Recenzja: klik
Kupię ponownie? TAK.

15. Cukrowy peeling do stóp Foot Spa, Paloma
Dobrze złuszczający i nie drogi kosmetyk. Pozostawia tłustawą warstwę na skórze co nie każdemu może przypaść do gustu. Zawiera spore drobinki, które skutecznie i sprawnie usuwają naskórek.
Kupię ponownie? TAK.


16. Lakier do włosów Shine&Hold, Syoss
Nie skleja włosów, ale utrwala na bardzo dobrym poziomie. Faktycznie bardzo łatwo go wyczesać.
Mój ulubiony lakier, choć nie używam tego typu produktów zbyt często.
Kupię ponownie? TAK.

17. Płatki kosmetyczne Auchan i Biedronka
Fajne, tanie i nierozwarstwiające się waciki, do których zawsze wracam.
Kupię ponownie? TAK.

***
Jakie są wasze zużycia?
U mnie jest ich całkiem pokaźna ilość.

Ściskam,
J.

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię kosmetyki Vianek :) Duże denko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. El seu article és de gran ajuda per als necessitats. Moltes gràcies.

    Obat Ampuh Miom dan Kista

    OdpowiedzUsuń

Nie spamuj!
Każdy pozostawiony przez Ciebie ślad będzie przeze mnie zauważony.

Dziękuję za odwiedziny! :)
Jagoda