wtorek, 10 maja 2016

TAG: Kocham Wiosnę

Heej!

Dzisiaj luźny post, który zobaczyłam jakiś czas temu u kilku blogerek.
TAG nazywa się Kocham Wiosnę, więc jak sama nazwa wskazuje dotyczyć będzie wiosny.
Zainteresowane?


1. Ulubiony wiosenny lakier?
Nie mam.
Najczęściej goszczą u mnie pastele, np. pudrowy róż, błękit, fiolet, mięta. To czas gdzie szaleję z mani :)

2. Ulubiony wiosenny produkt do ust?
Fuksja i mocniejsze różowo czerwone pomadki wygrywają. Ostatnio polubiłam pomadkę z MakeUpRevolution w kolorze 118 You Had Me At Hello. Bardzo często pojawia się na IG i ja moich ustach. Polubiłam również matową pomadkę z Golden Rose w numerze 106.

3. Ulubiony ciuch na wiosnę?
Ulubionego nie mam. Na plus jest jednak to, że nie trzeba nosić kurtek, szalików i kozaków. Dla mnie to takie wyzwolenie, bo nie lubię być skrępowana ubraniami.
Z każdym rokiem coraz częściej zakładam sukienki i spódniczki co kiedyś było bardzo rzadko spotykane.

4. Ulubiony kwiatek?
Jeśli chodzi o te wiosenne to tulipan.

5. Ulubiony wiosenny dodatek?
Oczywiście okulary przeciwsłoneczne i torebka w ciekawym kolorze.

6. Które wiosenne trendy podobają Ci się najbardziej (moda, uroda, cokolwiek)?
Biel, pastele, kwiaty i podarte, odbarwione dżinsy - to coś co lubię.
Tegoroczna wiosna u mnie to też koktajle, na których punkcie mam fioła :)

7. Ulubiona wiosenna mgiełka/perfumy?
Lubię słodkie zapachy, ale nie mam żadnego ulubionego.

8. Co kojarzy Ci się z wiosną?
Słońce, zieleń, pierwsze kwiaty i śpiew ptaków.

9. Ulubiona rzecz związana z wiosną?
Cieplejsze i słoneczne dni. Uwielbiam ciepło, nie skwaru tylko ładnej pogody z chłodniejszym wiaterkiem.

10. Czy robisz wiosenne porządki?
Zależy. Mam czasem dni gdzie sprzątam wszystko od A do Z bez względu na to czy są to porządki po zimie czy nie.

11. Jak spędziłaś majówkę?
Byłam w Krakowie i oczywiście grany był grill ze znajomymi.
Pogoda była średnia, ale bardzo się cieszyłam, że nie padało.

***
Jeśli macie ochotę zrobić taki TAG u siebie to zapraszam do zabawy!
Zostawiajcie linki na dole.

Ściskam
J.

5 komentarzy:

  1. Mi się majówka nieudała - byłam chora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wiele można się dowiedzieć o autorze bloga z takich prostych pytań. Dobrze że istnieją takie TAGi :)

    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny taq :) także lubię pastele na wiosnę i tulipany :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi sie tag spodobał że postanowiłam u siebie też napisać http://blogemiliany.blogspot.com/2016/05/116-tag-kocham-wiosne.html

    OdpowiedzUsuń

Nie spamuj!
Każdy pozostawiony przez Ciebie ślad będzie przeze mnie zauważony.

Dziękuję za odwiedziny! :)
Jagoda