poniedziałek, 9 maja 2016

Projekt denko ostatnich miesięcy

Witajcie!

Dzisiaj projekt denko, czyli zbiór kosmetyków, które zużyłam w ostatnim czasie. Jakoś ciężko było mi się zebrać do tego rodzaju postów, ale postanowiłam się przemóc i coś skrobnąć.
Zużycia są z mniej więcej dwóch miesięcy, ale i tak to nie wszystko. Sporo poszło do kosza podczas przeprowadzki i to musicie mi wybaczyć.



1. Płyn micelarny 3w1, Garnier
Bardzo dobry płyn w dodatku meega wydajny.
Recenzja -> klik.
Kupię ponownie? TAK.

2. Żel myjący Liście Manuka, Ziaja
Bardzo długo go męczyłam, bo nie odpowiadał mi do końca jego zapach. Wysuszał czy to moją przetłuszczającą się skórę przed kuracją izotretynoiną jak i tą teraz, która jest sucha. Dobrze oczyszczał, ale tego ściągnięcia i przesuszenia mu nie wybaczę.
Kupię ponownie? NIE.


3. Cukrowy peeling do stóp z olejem winogronowym i migdałowym, Paloma
Bardzo fajny produkt. Pozostawia tłustą warstwę na stopach co nie każdemu będzie odpowiadać. Dla mnie to plus. Ładnie pachnie i dobrze usuwa martwy naskórek.
Więcej o nim już za jakiś czas w recenzji.
Kupię ponownie? TAK.

4. Żel pod prysznic Urea, Isana Med
Żel jak żel... dobrze oczyszczał, ładnie się pienił i miał całkiem przyjemny zapach. Jedynym małym minusem to brak większego nawilżenia. Jednak jestem w stanie mu to wybaczyć, ponieważ ciężko jest nawilżyć suchą skórę poprzez stosowanie żelu.
Kupię ponownie? NIE WIEM.


5. Szampon z siemieniem lnianym i masłem karite, Erboristica
Bardzo fajny szampon. Ładnie oczyszczał, nawilżał i wygładzał. Dodatkowym plusem jest to, że obciążał włosów.
Recenzja -> klik.
Kupię ponownie? NIE WIEM.

6. Maska do włosów z siemieniem lnianym i masłem karite, Erboristica
Do niej na pewno wrócę, bo działa naprawdę super. Sprawdzi się szczególnie u osób z puszącymi się włosami.
Recenzja -> klik.
Kupię ponownie? TAK.


7. Balsam do ust, Tisane
Dobry balsam za niewielką cenę. Regenerował i nawilżał nawet mocno wysuszone usta, a efekt ten długo się utrzymuje. Szczególnie podobał mi się jego słodki zapach.
Recenzja -> klik.
Kupię ponownie? TAK.

8. Carmex
Wszystkim dobrze znany produkt. Świetnie nawilża i niweluje uszkodzenia ust. Mój ulubieniec!
Kupię ponownie? TAK.


9. Podkład Revlon ColorStay
Mój ulubiony podkład, do którego co jakiś czas wracam. Bardzo długo utrzymuje się na buzi w nienagannym stanie. Kolejnym plusem to to, że nie zapycha.
Mały minus to alkoholowy zapach.
Recenzja -> klik.
Kupię ponownie? TAK.

10. Podkład Rimmel Lasting Finish
Dobry podkład w dobrej cenie. Super krycie i wytrzymałość jak na drogeryjny podkład.
Recenzja -> klik.
Kupię ponownie? TAK.

11. Korektor Perfect Match, L'Oreal
To już chyba moje drugie zużyte opakowanie. Godny polecenia produkt. Dobrze kryje i długo się utrzymuje. Nie roluje i nie zbiera w załamaniach.
Recenzja -> klik.
Kupię ponownie? TAK.


12. Zapach Halle by Halle Berry
Cudowny kobiecy i ciepły zapach. Jest dość słodki i duszący więc idealny na chłodniejsze pory roku. Utrzymuje się całkiem dobrze.
Kupię ponownie? TAK.

13. Antyperspirant biorythm ultra dry, Rexona
Chronił całkiem w porządku, ale dyskwalifikuje go to, że zostawiał białe ślady.
Kupię ponownie? NIE.

14. Płatki kosmetyczne Carea
Najlepsze płatki! Nie rozwarstwiają się, a to bardzo praktyczne.

15. Próbki i maseczki
Oba mini kremy do twarzy tj. Dermedic HydraIn3 i Avene Cleanance Expert spisały się bardzo dobrze. Ten pierwszy okazał się bardzo wydajny jak na próbkę.
Super nawilżały moją wymagającą skórę, a uczucie to utrzymywało się dość długo.

***
Jak wasze denko?
Miałyście coś z tych produktów?

Pozdrawiam,
J.

7 komentarzy:

  1. Bardzo pokaźne denko, też przygotowuje ale ciężko mi idzie, na chwilę obecną zużywam , zużywam i do przodu. Te płatki kosmetyczne są super! Uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Swego czasu uwielbiałam Revlon Color Stay, aż nagle moja skóra przestała go tolerować, chyba po 3 lub 4 opakowaniach :(

    Jeśli chodzi o Carmex - ja lubię tylko jego słoiczkową wersję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoiczek jest super, ale w warunkach domowych :) Do torebki czy samochodu już nie bardzo...

      Usuń
  3. Ten cukrowy peeling do stóp mnie zaciekawił! Czekam na recenzję!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Nie spamuj!
Każdy pozostawiony przez Ciebie ślad będzie przeze mnie zauważony.

Dziękuję za odwiedziny! :)
Jagoda