sobota, 19 marca 2016

TAG: Lustereczko powiedz przecie..

Hej!

Dzisiaj luźny wpis z racji, że jest weekend :)
Mam nadzieję, że dzień mija Wam dobrze, a pogoda rozpieszcza.
TAG: Lustereczko powiedz przecie... znalazłam na YouTubie i bardzo mi się spodobał. Jest to dobry sposób na poznanie mnie nieco bliżej. Jeśli jesteście zainteresowane to zapraszam dalej!


1. Jak czujesz się bez makijażu?
Jeśli mam być szczera to kiedyś było znacznie gorzej... Wszystko przez problemy z niedoskonałościami, które teraz odpuszczają dzięki izotretynoinie. Jest na ten temat osobny wpis jeśli Was to interesuje. Teraz nie mam z tym większego problemu chociaż nie jest jeszcze idealnie. 

2. Gdybyś mogła wybrać tylko jeden element w makijażu to jaki byś wybrała?
Hmm... ciężkie pytanie, ale chyba byłby to podkład lub podkreślenie oczu.

3. Z całego świata znikają podkłady do twarzy, możesz zatrzymać tylko JEDEN, dowolny. Który byś wybrała?
W tym momencie Astor Perfect Stay, do którego wróciłam i już wiem dlaczego tak się polubiliśmy za pierwszym razem.

4. Czym kierujesz się kupując kosmetyki kolorowe do makijażu?
Głównie opiniami w internecie, chociaż czasem zdarzy mi się wybranie czegoś co po prostu mi się podoba i chciałabym to przetestować.

5. Co Cię bardziej interesuje : makijaż czy pielęgnacja?
Zdecydowanie makijaż! Jednak pielęgnacja to podstawa, dzięki której wszystkie kolorowe produkty wyglądają i utrzymują się lepiej na skórze. 

6. Stoisz przed lustrem, bez makijażu, bez ubrania - zupełnie nago. Kogo w nim widzisz?
Zwykłą, przecięną dziewczynę :)

7. Jak dbasz o swoje ciało i ile czasu dziennie mu poświęcasz?
To zależy. Kiedy jestem w domu cały dzień to wystarcza mi pielęgnacja. Jeśli gdzieś wychodzę doliczyć trzeba makijaż, który trwa ok. 30 min jeśli robię to powoli. Obecnie nie mogę wykonywać peelingów i maseczek więc troszkę czasu teoretycznie mam zaoszczędzone.

8. Wymień 3 produkty jedzeniowe które spożywasz i które Twoim zdaniem najbardziej dbają o nasze ciało, cerę i włosy.
Jest ogrom takich produktów i każdy wpływa zupełnie na coś innego. Najważniejsza jest zbilansowana dieta i woda. Osobiście staram się jeść więcej warzyw, owoców, błonnika i białka. Ograniczam słodycze, fast-foody i słodzone napoje.

9. Jak czujesz się po zjedzeniu fast food/ słodyczy/ chipsów?
Jeśli chodzi o psychikę to nie czuję się źle, bo sprawia mi to ogromną radość. Według mnie nie ma sensu rezygnować zupełnie z tego typu jedzenia. Zdarza się, że fizycznie czuję się gorzej. Dzieje się tak dlatego, że nie jem tych produktów często i to może być lekki szok dla organizmu. Zauważyłam też, że jestem wtedy bardziej senna, leniwa i rozdrażniona. No i trawienie nie działa tak jak powinno.

10. W skali od 1-10 na ile uważasz się za atrakcyjną?
Chyba najtrafniejsza moim zdaniem będzie 5. Nie czuję się jakoś mega atrakcyjnie. Uważam się raczej za taką zwykłą dziewczynę. Nie jestem za chuda, ani za gruba więc jest ok :)


***
Nie nominuję nikogo, bo nie jestem pewna czy ten TAG "żyje" również w blogosferze.
Jeśli jednak chcecie go zrobić to zapraszam, a linki do niego zostawiajcie w komentarzach - chętnie zajrzę i porównam odpowiedzi :)

Ściskam i życzę udanego weekendu,
J.

8 komentarzy:

  1. Też wybrałabym podkład, właśnie ze względu na niedoskonałości ciężko mi się bez niego obejść :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja oceniam Cię na 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny wpis! Lubię takie tagi, już wielu blogerkom o tym pisałam :)
    Ja makijażu nie mam jak nie wychodzę z domu, muszę mieć chociaż tusz na rzęsach , jakaś fobia chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden element w makijażu? Też bym wybrała podkład :D Fajnie cię bliżej poznać, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja pierwszy raz widze ten tag, ale podobają mi się jego pytania więc może zrobię go wkrótce u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że ta "5" za atrakcyjność to zdecydowanie za mało! Jesteś naprawdę piękną kobietą :)

    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń

Nie spamuj!
Każdy pozostawiony przez Ciebie ślad będzie przeze mnie zauważony.

Dziękuję za odwiedziny! :)
Jagoda